Kızlar artık iyice büyüdük ama 1 aydır bebeğimle konuşurken onu severken birden aklıma kotu şeyler geliyor sanki tövbe estagfurullah onun basına gelsin diyormuşum gibi oluyor ama tabi ki oyle demek istemiyorum anlamıyorum seytan mi kafama sokuyor boyle şeyler vesvese mi oluyor çözemedim sonra hep vicdan azabı cekiyorm bu sizde de oluyor mu yoksa ben mu tuhafim 😢😢😢