Misssitare Kızlar 23 haftalığız 6 kilo aldım ama sadece karnımdan aldım sanki. Şekil şukul kalmadı😅 sizde nasıl? Orantılı almak mümkün değil mi yahu🙀
Minnacksevdack Misssitare ne güzel işte doğumdan sonra gider göbek. 🙊 benimde öyle çünkü 😂 göbek , göbekten dolayı biraz popo ve göğüs büyümesi. 😂
bebekece Misssitare ay negüzel işte keşke bende sadeve karnımdam alsaydım ama maşallah kıçım bacağım kollarım heryerime yayıldılar bende merak ediyorum doğumdan sonra nasıl orantılı bir şekilde zayıflicam😂
izobellaaa-_- Misssitare benim de öyle kilo aldım ama elim kolum bacaklarım ip incecik yüzüm bile değişmedi ama karnım kocaman 22+5 😀😀 insanlar diyor 13 kilo nerene gitti diye
Deletedmom547899 Misssitare benimde öyle sadece karnım.Kardeslerim abla karnına sanki top koymuşlar diyor😂7 kilo aldım 25.hafta
Cinarveannesi Misssitare ne güzel işte benim popo maşAllah arşı alaya ulaştı hapşurunca eşim hanginiz hapşurdu şukufemi senmi diyor popomun ismi şukufede 🤣🙄
Ezgiduru Misssitare 33+0 im 8 kilo aldım popo falan hiç yok bı tek karnım var kilolar nere gitti anlamadım🤣