AsumanBalkan Hamile arkadaşlara bu sorum. Kızlar ilk başlarda yaşadığınız ağrı kasığa batma şeklinde ve yoğunluğu bir tarafta mıydı? Adet ağrım en az bir saat sürerdi ve kan iyice gelmeye başlayınca başlardı. Şuan adetime bir gün var ve en fazla on dakika sürüyor ağrı çok kötü saplanıyor kasık bölgeme.
Beyra0212 AsumanBalkan benim 5 gün gecikti adetim hala bekliyorum gelmedi. Test yapmadım cesaret edemiyorummmm test yapmaya 😢 hüsran olacak sonu diye
Bsrakzmn Canım eğer hamile kalmak istiyorsan ve çok üstüne düşüyorsan kesinlikle psikolojik🤦🏼♀️Kasıklarım mı ağrımadı adetim 10 gün mü gecikmedi göğüslerim mi şişip kararmadı ama sonu hep hüsrandı😥kafama takmıyorum artık çok istedikçe hiç olmuyor inşallah hamilesindir bende inşallah bir gün hamile kalırım🤰🏼🤱🏼