ZerrinKB merhaba geçmiş olsun öncelikle. Bende salı günü düşük yapmaya başladım cuma günü bütün keseyi atmıştım. Ama şu an hala devam ediyor ağrılarım ve kanamam çünkü rahim duvarındaki kalınlaşma gidiyor. Regl sancısının kat kat fazlasını çekiyorum günlerdir. Çok hareket halindeysem sadece karnım kasıklarım değil belimde ağrımaya başlıyor. Bir tane majezik içtim o iyi geldi bir de sıcak duş