aysegulsbabies Kızlar 22 haftaligiz oksapar kullanıyorum. Son zamanlarda göbek gerildiği için daha çok canım yanmaya başladı.Yavas yavaş kola geçmem gerekiyo galiba artık ama daha cesaret edemedim.Sizler göbekten ne zamana kadar vurubildiniz iğneyi?
kuzucumoglum aysegulsbabies bende oksapar kullanıyorum koldan vuruyorum ama göbek pek acitmiyor diyolar bende göbekten nasıl vurcam onu bilmiyorum
Stella_0 aysegulsbabies Kesinlikle göbek daha az acıtıyor. Bana dediler hafifçe tutman yeterli sapla gitsin. Bende öyle yapıyorum iğnesi zaten acıtmıyor ama ilacı çok yaktığı için kendim hafif hafif yavaş yavaş enjekte ediyorum öyle gerçekten bazen ilacını dahi hissetmediğim oluyor. Son gününe kadar göbekten vuran çok kişi var hatta ilerleyen zamanda damarlar göründüğü için daha rahat oluyor sadece bebek oynarken biraz sıkıntı yaşıyoruz dediklerini okudum. Ben henüz 12+5 oldum ilerleyen zamanlarda görücem bakalım 😊
Ezginur35 aysegulsbabies karnım sertleşince dördüncü aydan itibaren hep kola vuruyorum kendim bir sağ bir sol şeklinde kolun alt yumuşak kısmına vuruyorum sekizinci aydayı m
mor_menekse kuzucumoglum göbek daha az acıyor canım bazen sıfır acı. Ben göbeğimden vuruyorum.cok nadir eşime kolumdan vurduruyorum
kuzucumoglum mor_menekse birde şey duydum göbek ten vurunca bebeğe daha çabuk etki ediyormuş bilmiyorum tabi aslı var mı
aysegulsbabies @kuzucumoglum bende koldan eşime yaptiracagim için daha cesaret edemedim. Göbek deliğinin dört parmak yanına iki parmaginizla yağlı kısmı tutup yapabilirsiniz İnternette videolar var bı deneyin isterseniz
aysegulsbabies @esma2197- göbek gerildikce daha zor olmadi mi sizin ben gittiği yere kadar göbekten vurmak istiyorum ama sertleşti sanki son günlerde göbeğim
mor_menekse kuzucumoglum orasını bilmiyorum ama bana da öyle geliyor en kassiz bölge ya kola göre.dsha çabuk etki eder diye düşünüyorum bende . Rahat oluyor bide ya. Zaten kol göbek seçenek başka yere olmuyor
aysegulsbabies kuzucumoglum evet doktorum da öyle demişti. En hızlı emilim göbekten olurmuş koldanda yapabilirsin ama bacağı pek önermiyorum demisti
Bade5 aysegulsbabies bende göbekten yapmaya korkuyorum başlarda yapmıştım ama çok morardı beyaz tenliyim belki ondandır sonra kola geçtim sanırım nasıl alışırsan diğerinden korkuyorsun. kolun yumuşak kısmının acısı daha az diyebilirim. Kendim korktuğum için hep eşime yaptırdım.