29 haftalık hamileyim, bu ara kaygılarım çok arttı..birincisi ya erken doğum yaparsam kaygısı..en ufak bir ağrıda bile korkuyorum ya bu sancıysa ve ben farketmiyorsam diye..ikincisi de bebeği emzirebilecek miyim kaygısı..planlı sezeryan olacağı için acaba sütüm gelecek mi, becerebilecek miyim diye düşünüp duruyorum..bebeğin kıyafetlerini aldık mesela, acaba bu kadar kıyafet yetecek mi daha çok almam gerekmez miydi diyorum..kendimi sürekli ihtiyaç listesi kontrolü yaparken buluyorum..var mı bu haftalarda benim gibi olanlar ve varsa nasıl başaçıktınız 🥺