GriMavi tansiyonun yüksek değilse korkma, yğksek tansiyon da baş ağrısı yaptığı için o bilgi yazıyor internete güvenme kuzum, başını bi çemberle ya da yazma da denilebilir onunla sık, masaj yap, sağ ve sol kaşının üstündeki kafa derisi bölgesinden mi giriyor ağrı eğer öyleyse oraya ağrının en şiddetli yerine işaret ve orta parmağını bastır sağa sola oynat ordaki kası bulacaksın o kası elinle bastıra bastıra ovala o kas sertleştiğinde migren yapıyor kası gevşettiğinde geçecektir kulunç ezmek gibi aynı mantık enseden de ensendeki kasa uygula aynısını, biraz rahatlayınca uyu muhtemelen kısa bir uykudan sonra hiçbir şey kalmayacaktır🌸