Evde kendi kendime düşük yaptım 8 haftalık benim hesaplarıma göre ama kese gözüktü bebek gözükmedi kanamam ve ağırlarım şiddetli bir şekilde başlamıştı evde kendi kendime Afedersiniz ama büyük parçaraları düşürdüm şimdi ne yapmalıyım doktora pazartesi gidicem soğan kaynat suyunu iç içini temizler dediler yapayım mı veya buna benzer işe yarayacak şeyler var mj ocakta kimyasal yaşadım nisanda hamile kalmışım çok seviniyordum Haziran da ise düşük yaptım rabbim geciktiriyorsa hepimizin bu güzel anne olma duygularını daha da güzelleştiriyordur inşallah 🙏🏼 🥰