nilsmomy Kamer61 benim 6da başladı 12. Hafta hala devam ediyor yine bugün 3 kere istifra ettim. Ne zaman geçer bilmiyorum umudum 16. Haftada geçmesi yönünde İnşallah 🤲🏻
Canankk Çok cektim 6.haftada basladı 15 e kadar berbat bulantılarla yasadım ama 15 de tamamen gecmese de hafifledi cok sukur. Allah sağlıkla tamamlamayı nasip etsin bu sureci, ınsallah hemen gecer bulantılarınız, sabır diliyorum.
heyzil06 Ben de sata göre 9. Haffadayım ultrasona göre 8. Bi kaç gündür geceleri midem bulanıyo ne güzel hiç bişeyim yok diyordum yavaş yavaş başladı 😭 inşallah daha da artmaz çok yoğun değil şimdilik allahtan bi de gün içinde yok gece oluyo şu an mesela acıkınca oluyo sanırım biraz karnım aç gibi ama canım bişey yemek de istemiyo garip bi his 🤷🏼♀️
Deletedmom_12 Ben 9.haftaya bir girdim giriş o giriş. 10.haftamda rahatladim canim 11 deyiz suan ara da oluyro cok olmuyro