Babymomhappy Kızlar tam 36 günümüz kaldı bizim cadıyı hissetmeye başladığımdan beri gündüzleri çok az hareketli ama gece yatağa girdiğim an tur atıyor sanki içerdi ay bir de hıçkırması da cabası 😅 sizlerde durum nasıl
Mavidunyamm Babymomhappy Benim oğlum da genelde ben uzaninca değilde otururken hareket ediyor 😁 gün içinde oturayım hemen başlıyor tekmelere 😍 uzanırken de yapıyor ama o kadar değil 🥰
Bebetonun_motheri Babymomhappy ilk kaçıncı haftanizda hissetmiştiniz bebişinizin hareketlerini🙈 Biz 18 haftalığız ama tık yok daha😂😂 yada ben anlamıyorum Arada alt tarafima vurup geciyor onu anliyorum tek onuda doktor demişti o sekilde anladim😄
Miracinannesi_52 Babymomhappy valla oğlum sağ olsun doğuma 9 gün kaldı bir kere hareketinden dolayı uyanmadım gece o da benle birlikte uyuyor 😂
Babymomhappy Ayselrn ritmik bir şekilde karnınız seğriyorsa bu hıçkırıyor anlamına geliyormuş 😅 doktoruma konuyu söyleyip arka arkaya vuruyor gibi oluyor dediğim de vurmuyor o an hıçkırıyor demişti 😂
Askiletotomsu Babymomhappy bizimki dün iki dakika pitpitpit etti durdu ritmik bı şekilde Vursa zaten öyle olmazdı Gavura vurur gibi vuruyor tekmelerken 😂😂😂
Mavidunyamm Babymomhappy Aynen ama çok güzel bir duygu Rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin inşallah 🤲
Babymomhappy Bebetonun_motheri bende 18. Haftalarda acaba mı diyordum ama 20 de net hissetmeye başladım 🥰😅
Babymomhappy Miracinannesi_52 oy maşallah sizee🤍 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Miracinannesi_52 Babymomhappy amin inşallah benimki hareketsiz bir bebekti kızlar daha hareketli oluyormuş erkeklere göre
Babymomhappy Sevval4 bana da son günler geçmiyor geçse de sağ salim kavuşsam diyorum 😅 özler miyim ki acabaaa