Dkahraman 19+6 olduk 🥹 Ya ilk 15 hafta berbattı şimdi kendime gelmeye başladım Allahım nasıl geçti o kötü zamanlar sürekli istiğfar kabızlık kanlar 🫣🫣 Gece mide yanmasından uyuyamamalar, düşük tehlikesi, iğneler.. Berbat ötesi bir zaman ama geçti şükür..