Bu durumda sezeryani erken mi oldunuz kaç haftada oldunuz herhangi bir sorun oldu mu kafam çok karışık Dr rahim incelmesi var çok fazla bekletemeyiz dedi açıkçası korkuyorum incelemede ameliyat esnasında kanama çok olursa rahmi alırlarsa falan ne bileyim kafam allak bullak oldu yasayan varsa yazabilrmi rahim incelmesi olup da sezeryani rahat geçiren falan ?