Zuzununannesi01 Kızlar uygulamaya göre 4+5 im bi iki günden beri karnım da sancı oluyor dün gece de uykudan uyandım anlık oluyor geçiyor adet sancısından bir tık fazla Aralık ayında kimyasal geçirdim korkuyorum bi yandan
Nisandua1 Zuzununannesi01 Benimde ilk öğrendiğim zaman adet agrısı gibi oldu ama çok da şiddetli değildi dikkat edin yatın dinlenin
Zuzununannesi01 Nisandua1 elimden geldiğince dinleniyorum canım yarın randevum var bakalım inşallah herşey güzeldir