Sibelalagoz0 Kızlar 8 nisanda kürtaj oldum hala adet olmadım bugün 59. Gün bu durumu aranızda yaşayan varmı yaşan varsa ne zaman ilk adeti gördü
Mavidunyamm Sibelalagoz0 kürtajdan sonra adet düzensizliği normal ama bi gebelik testi yapın ne olur ne olmaz
Annesininportakali53 Sibelalagoz0 45 gün içinde adet olman lazm ama bazen istisna daha uzun da surebiliyor ? Yine de doktora görün derim belki söktürücü verebilir bazen birikiyor bir türlü atamiyor
Sibelalagoz0 Mavidunyamm yaptım çıkmadı ya hastaneye gittim herşey normal dedi ama neden adet olmuyorum çözemedim
Sibelalagoz0 Annesininportakali53 göründüm herşey norrmal dedi bekle dedi olursuun bişey yazmadılar ilaç falaan
funnymummy Sibelalagoz0 internette 60 güne kadar normal yazıyordu sanırım doktorunuzla görüştünüz mü ben düşükten sonra 32. Gün adet olmuştum sonra da döngüm normale sönmüştü ama kontrol olmanızda yarar var
Sibelalagoz0 funnymummy ben doktora göründüm ne bebek var nede adet oluyorum streste biraz etkiliyor sanırım
funnymummy Sibelalagoz0 bende enfeksiyon vardı o yüzden maydonoz suyu içmiştim bir kaç gün canım belki o da etki etmiştir
Betulkrbs20042022 Sibelalagoz0 eger hamile degilsen yap ada cayida sokuyor ama tansiyon problemin varsa icme
Tugceerdag Sibelalagoz0 bende 10 nisanda kürtaj oldum adet olmayınca doktora gitim hamile olduğumu öğrendim
Momy_eyyuptalha Sibelalagoz0 kürtaj sonrası düzensiz olması doktorlar normal olarak görüyor benimde 64 gün adet olmadım doktora gittim sıkıntı yoktu adeti bekledim 6 ay düzensiz adet gördüm sonra düzelme olmayınca doktorum doğum kontrol hapı vermişti o nu kunlanarak düzeldi
Betulkrbs20042022 Sibelalagoz0 yok benimde var hepten kotu olmustum bende sonradan ogrendim ada cayi yapiyormus meger