Merhaba güzel anneler. 39. haftaya girdik ama ne sancı ne kasılma var, hissetmiyorum. Henüz NST ye bile hiç girmedim. Pazartesi gircem. Geçen hafta açıklığa bakıldı. O da yok. Bir an evvel sancım gelsin istiyorum hareketliyim de ama yok yok 😕 ne yapmam gerekli 🙄