Byz91 A101 deki anne yanı yatağından geldi bana hediye. Alıp yıkayan kullanan var mı bişey olur mu yıkasam.
Byz91 kuzeymomsss zaten bana da hiç güven vermedi oyüzden sormak istedim teşekkür ederim yanıtın için
Byz91 CiCi_BeBe_AnNeSi bende ilk kez gördüm yakından. Hep resimler den görüyordum almak aklımda olmadığı için de bakmadım mağaza da falan bu bana hediye geldi. Kıyas yapamıyorum oyüzden ama iyi gibi. Sadece yıkayınca nasıl olur bilemiyorum ç güven vermiyor dokusu falan.