Birminikcivciv Kızlar düğüne gittim bian kendimi kaybettim hızlı halay çektim (linçlemeyin) bazen olabiliyor o an unutabiliyor herşey insan bişey olmaz dimi hızlı hareketten filannnnnn🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
aydagulhaliloglu Birminikcivciv Sanmıyorum canım🤗 Ağrın yada kanaman olmadıkça bebekte eğlenmişdir heralde❤️
Buseyllzr Birminikcivciv riskli bir gebelik değilse bişey olmaz canım bende çektim çok hızlı degildi ama hizlaninca çıkmıştım 😂
Soruyorumm Birminikcivciv 😁insallah bi şey olmaz halay sonuçta ne kaadr zıplamış olabilirsin kolbastı oynamadıysan 😁😁
ggalip1108 Ben hamileliğimi bilmezken yakın arkadaşımın düğününde bir sürü zıplamalı halay çekmiştim çok şükür şu an kızım kucağımda 🥰 stres daha kötü içinizi ferah tutun