Dlr48 Kızlar merhaba yenidoğan bebeklerinizi nerede yaturıyorsunuz aydı odasındsmı anne yanı besıgındemı yatagınızdamı bu konudaki önerileriniz neler
kahvesever__ Dlr48 beraber yatıyoruz aynı yatakta hiç bir şekilde beşiğinde uyumuyor kokumu almadı gerekiyor sıcaklığımı hissetmesi gerekiyor
Askiletotomsu Dlr48 şöyle planladik Gündüzleri odasında Geceleri bizimle üç ay boyunca Üçüncü aydan itibaren direkt odasinda