Belizce bence ne olur ne olmaz diye git mutlaka. Evde oturup düşünmekten iyidir. Canın yamasının en büyük sebebi kendi kasmak. Doktor muayene etmeden önce gevşe ve derin bir nefes al. Sonrasında acımadığını göreceksin. Kendini kasınca acıyor ama doğumun yanında o acı çok da bir şey değil. Gözünde büyütme alt tarafı bir ya da iki parmağı ile kontrol ediyor.