Tatlisanne kendini hamileyim yatmam lazım uyumam lazım evden çıkmamam lazimlarla idame ettirirsen hamileliğin tadını hiç alamazsın unutma ki bizler neşeli mutlu huzurlu enerjik olursak bebislerimizde öyle olur kendini böyle motive edersen daha huzurlu bir hamilelik dönemi geçirip tadına varabilirsin 😉 sabah 7 de uyanıp en geç 8.30 da kurt gibi aç olan ve başlarda mide bulantısını halsizliği bu şekilde alt eden biri olarak konuşuyorum ne kadar yatarsam kendimi kapatırım çünkü en iyisi mi normal hayatımdan hiç vazgeçmeyerek tadını çıkarmaya baktım bence sen de mutlu olduğun seyleri yap 😎🙋🏻😉