kahvesever__ Zeynep_yaprak1 evet bazıların ki kahverengi oluyor bazıların ki beyaz şeffaf jel gibi oluyor benim ki öyleydi
nuhunannesi42 kahvesever__ benimde bugün kahverengiye. Yakın ama çok az leke gibi gelmiş iç çamaşırımda fark ettim ama çok az tam kahverengide değil Nişanmi dir acaba 😑
T1996 Zeynep_yaprak1 bazen aynı gün doğar bazen üç hafta geçer doğmaz canım nişan sadece bir işaret sancılarını bekle suyun gelirse hemen hastaneye git🌸
Hanife47 Zeynep_yaprak1 canım o senin sancina bağlı benimde nişan geldikten sonra sancı başladı iki üç gün içinde doğumu bekledik baya açılma 9 santim kadar oldu ama benim bebeğimin bogazina kordon dolandigi için sezeryane alındı normal yapmadım yani ve bebek assagi inmedigi için bekledik senin daha erkende olabilir dediğim gibi sancılara bağlı
kahvesever__ Zeynep_yaprak1 o belli olmaz ki canım kişiden kişiye değişir benim gece suyum geldi bir gün sonra doğum olmuştu
Zeynep_yaprak1 Hanife47 anladım canım çok teşekkür ederim sağol il doğumum olucak benimde ondan bilmiyorum 😔
hcrhcrhcr Benimde iki gün önce geldi ilk doğumda da gelmişti yani akşam geldi sabaha doğurdum ama bu da iki gün oldu hala sancı yok bebek hareketli ama takipteyim kendimi