Kızlar merhaba.25+3 haftalık hamileyim.20.haftadan sonra bebek hareketlerini net hissetmeye başladım hareket ettiğinde yer değiştirdiğinde anlayabiliyordum bazen dışardan bile belli oluyordu.suan bir kaç gündür önceki haftalardaki gibi hareket etmiyor sanki hareketleri
2 3 gündür azaldı gibi günde bir iki kere zar zor hissediyorum.Bu normal mi ? Azalması yada zaman zaman hareketlerinin azalması.Bu konuyu biraz kafama taktım galiba rica ediyorum bilgi sahibi olanlar fikirlerini belirtebilir mi? Teşekkür ederim 🌼