selmatuza byzzk bende de var canim 4 aylık oldum daha yeni ilac verdi doktorum korkma korkulacak birşey yok herkes hemen hemen yaşıyor bu durumu
-MinikveAnnesi- byzzk doktoruma sordum sarı yeşil pis kokulu olmadığı sürece akıntı olmasi normal olmaması anormal olurdu dedi
Betulkrbs20042022 Evet bende de var ama akintin olucak korkma dedi doktor normal yani skıntiyı anliyorum koku yada ranginden