anneyelizz Ireemkcn ben zaten tiroit hastasi idim hamilelikten once de , hamile kalinca yukseldi, doktor doz ayarlamasi yapti ve dustu, ilac kullanirsaniz , herhangi bir sorun olmuyormus, doktor soyledi.
Zmrt28 Ireemkcn 6,5 fln di ilaca başladım 7 haftalikken her ay sonuca göre dozunu ayarladık37. Haftadayim doğumdan sonra da bir süre daha kullancakmisim yavaş yavaş bırakmak gerekiyormuş kullanilmazsa bebegin zihinsel gelişiminde sikinti olur dendi
Ececan2505 Ireemkcn benim 8,5 a yukseldi gebelikle tsh’im. Hemen euthyrox basladik simdi hersey yolunda dogum olur olmaz ilaci birak dedi doktorum. 38+2 deyiz. Bu arada euthyrox u ilac olarak dusunme bu bir hormon ve vucudun kendi urettigi hormonun aynisi eger icmezsen riskleri cok fazla tsh yuksekliginin
Sonundabende Ireemkcn canım benim ki az bile yğkseldi 5ti dahiliye hemen başladı düşük dozda ilaç Allah korusun tsh yükselişi düşüge bile sebep oluyor dediler yani bi dahiliye gözük kadın doğum değilde
Elisarli Evet oldu 2 hafta sonra kendiliğinden düştü ilaca gerek kalmadı düşmezse ilaca başlatırız demişti doktor
HatMus Benim de oldu. İlaca başlattı doktorum, her ay düzenli baktırdım doğuma kadar. Doğumdan sonra da kendiliğinden düştü.
Edaincikara Benimde var ilkindede vardı bu hamileliğimdede var aylık dahiliye bölümüne muayene oluyorum. Ona göre ilaç kullanıyorum doğum olana kadar ilaçlar düzene sokuyo ama yinede bırakma dedi doktor. İlkinde hiç bir sorun yaşamadım çok şükür bundada olmadı bişey
Ireemkcn Ececan2505 Bende levotiron 25 mg yarısını kullaniyodum etki etmemiş 25 mg çıkardı doktor tekrardan geçmiş olsun sizede 💐
Ireemkcn Sonundabende Hamile kalmadan önce levotiron 25 mg in yarisini kullaniyodum hamile kalınca kestim tekrar kan verdiğim de yükseldiğini gördük yarim bi ise yaramamış 25 kullanicam insallah gecer 💐
Sonundabende Ireemkcn geciyor canım ayda. Şey kontrol ettricen iste düşse bile doktor demeden kesme benim düştü kesmedik iyiki kesmedik geri çık ıs çünkü 🥺
Dammy Ireemkcn benim de 26. Haftada yükseldi. Endokrine yönlendirdi doktorum. Değere göre ilaca başladık, düştü. Doğuma kadar kullanmaya devam edeceğim
Dammy Ireemkcn Etmeyeceğini söyledi doktorum. Tıpkı şeker gibi gebelikle birlikte oluşan bir hormon sorunu bu. Kontrol altında tutulduğu sürece sorun olmayacaktır insallah 😇