Sucen47 Merhaba kızlar Benm Sat başlangıcı 4 mayıstı 2 haziranda kan tahlili yaptım bta 168 çıktı. Herkes yerleşke kanmasından söz ediyor ama ben öyle bir durum yaşamadım ilk olcak benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..
Sucen47 ayy 3 yıldır bu durumu beklediğimz için çokk korktum olmadı dye stres yapmaya başlamıştım çokk tşk ederim içim ferahladı bir nebzede olsaa
Deletedmom83940 Sucen47 yani o belli olmuyor kiminde olur kiminde olmaz kiminde bulantı çok olur kimi 9 ay rahat geçer içini ferah tut tebrik ederim bu arada 🌸
Muzlupuding Bende oldu yerleşme kanaması ama cocuk dogurmuş üç beş arkadaşıma sordum onlarda olmamış mesela herkeste kesin olacak bi durum değil o ya kafana takma hiç 😘😘😘