Hsusj ben hamileliğimi öğrendiğimden beri Zyrtec isimli alerji ilacımı kullanıyorum. Çocukluktan beri kullanırım. Hamile kalınca hem jinekeloğuma hem de alerji doktoruma muayene oldum, kullanmaya devam etmemi söylediler. Şu an 31+2 hamileyim. Hala her gün kullanıyorum, bir sorun yaşamadım ancak siz de doktorunuza danışın önce, geçmiş olsun, sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🍀