Merhaba kızlar, kafam çok karıştı anne yanına park yatak mı alsam yoksa direkt odasına beşik mi alsam diye. Hangisini daha uzun ömürlü kullanabilir Bi de ilk aylar yanımdan çok da ayırmak istemiyorum. Hangisi daha kullanışlı olur bilgisi olan var mı?