Deletedmom83940 soldan sağa dönerken sağ kasıkta sızı oluyor inceden bebekle bi alakası var mıdır sizce
Deletedmon00881 Deletedmom83940 haftanı da yaz canım, ilk haftalarda kasıkta batma kramp olması normaldir, rahim yavaş yavaş genişlemeye başlıyor..
aydagulhaliloglu Deletedmom83940 Kanaman yada lekelenmen olmadıkça sıkıntı olmayacaktır diye düşünüyorum. Ama bir sonraki randevunda doktoruna danış eğer şiddetlenirse daha erken danış tabi🤗
Annesininportakali53 Deletedmom83940 çok normal canım endiselenecek birsey yok rahim büyüyor bebek büyüyor ilk 3 ay kasikta ağrı sızı batma olabilir gün geçtikçe azalıyor zaten ama çok yoğun olması kötü birsey yine randevunda doktoruna danisirsin
Deletedmom83940 Deletedmon00881 çok rahatsız etmiyor sadece yatakta dönerken oluyor bazen acaba diyorum keseyi ilk sağımda gördü diye mi öyle oluyor
Deletedmom83940 aydagulhaliloglu öyle bişeyim yok çok şükür ama gitttiğimde sorarım yinede zaten anlık vurup geçiyor öyle
_fatima_1234 Deletedmom83940 bende canim 9 +3um bendede var amma sol kasik canak varya o agriyor bazen oda geciyo normalfir diye duwunuyorim
Deletedmom83940 Annesininportakali53 yok canım yoğun değil arada bi anlık oluyor sonra düzeliyor tabiki gittiğimde soracağım yine teşekkür ederim 😊