Serenaslan ben yarın kestirmeye gideceğim 😊bebeğin ömrü kısa olur hurafesi aklınızı kurcalıyor sanırım daha anne rahmindeyken dünyaya ne zaman geleceğimiz,kaç yıl yaşayacağımız,nasıl olecegimiz Rabbimiz tarafından belirleniyor sonuçta kader denilen bişey var ben tamamen hurafe olarak görüyorum.Gercekten İslam’a inanan insanlar bile bu hurafeden korkuyor oysa ki ne zaman dogacagimiz da ne zaman olecegimizde kaderimiz de yazar kaderi de değiştiremeyiz.Her duyduğumuzda kulak kabartmayalim yoksa bana soğuk soda içtin bebek zatürre olur bile diyenler oldu bu ne kadar mantikliysa saç kestirme olayida öyle benim için 😊