Japonannesi Selam kızlar 16 haftalığım bugün kontrolum vardı Dr erkek dedi bı oğlum var kız istemiştim kısmet olmadı bu koca şey pipi değil mi😁 
Tasbebek Japonannesi hahah bizde kız bekliyorduk doktor aynı bunu gösterdi 🙈 pipi işte siz inanmayın diyor
elifuslu1002 Japonannesi ahh tatlım bende çok inanmıştım doktor bana erkek ola bilir dedi 1 ay sonra gidene kadar biliyorum ben kız doktor yanlış gördü diye sürekli böyle düşündüm sonuç erkek ama sağlıkla gelsinler inşallah
Gulsah0306 Benimde bir oğlum.var kısmetse hayırlısıyla kız istemiştim. Bunu daha doktora der demez %100 erkek annesi demişti. Bana d bu fotodan vermişti. Kanıtlı delilli.🤎😁
Japonannesi elifuslu1002 bide Instagram da da iki cinsiyet tahmini sayfasına ücretli baktırdım kız dediler net.hemde o yüzden daha çok hayal kırıklığı oldu
hayirlisi06 Japonannesi benimde bir kızım vardı e gönül istedi birde erkek olsun ama olmadı napalm hayırlısı olsun.
Babysharkdutdutdut Japonannesi yok canım suçlu hissetme. İnsanoğlu iki meyveyide tatmak istiyor ama nasip işte🥲