Dilanaslandemir Çok istahszm 9.haftamaa girdim hala yemek yiyemiorum zaten zayfm 48 ken 47 e düşmşmusum napablrm ya
Gonul35 Dilanaslandemir bende oyleydim sadece yogurtla besleniyodum doktor normal oldugunu ilk uc ay istahszlk dewam eder dedi .. bu donemde kilo almaktansa kilo verilmesi daha cok oluyorms
sudamlasi Dilanaslandemir ilk üç ay normal böyle şeyler zamanla düzelir yapacak bişey yok ilaçlarını aksatma suyu da aksatma yeterli😊