Kızlar bir şey sormak istiyprum . Göbek deliği normalde içerde ama benim yorulunca özellikle dışarı doğru çıkıyor elimi attığımda çok rahat hissediyorum . Yaşayan var mı bu durumu . Ne ile alakalı olabilir . Bu arada 28+3 günündeyim . Ve şimdiye kadar bi problem yaşamadım . Herşeyim normal