Arkadaşlar ekim 23 te korunmayı bıraktık kasımda 20 güne yakın adetim sürdü normalde 7 gün sürüyo kan testi verdim hemsire hamilesin ama düşük mü yapıyosun dedi hastaneden randevu aldım ama o zamana kadar adetim bitmişti doktor düşük yapmışsın dedi nasıl oldu anlamadım neyse hâlâ 8 aydır deniyoruz ama hâlâ hamile kalamadım ilk gebeliğim ikizdi 2bucuk 3 ayda hamile kalmıştım sizlerin ne kadar sürdü bu durum normalmi yoksa bi kadın hastalıklarına gitmem mi gerekiyo bu arada düşük yaptığım zamanda kan değerlerim vitaminlerim falan düşük cıkmıştı baya düşükmüş hatta bununla alakası olabilir mi ??