3oglanannesi Aysglsmt ben ilk zaman kaynanam ın evinde oturuyordum yer sıkıntısı olduğu için tahta sepet beşik aldım sonra kendi evime çıktım 2 tane park yatak aldım en kullanışlı park yatak oldu 5 yaşına kadar yattılar içinde