Merhaba hanımlar,
Yakın arkadaşım regl 7.gün gecikmesinde idrar testi yapmış ve çok silik çizgi çıkmış. Ardından kan testinde 8 çıkmış doktor ben snei gebe kabul ederim ama 1 hafta sonra yine gel demiş bugün 10.gün hala regl olmadı ve kasıklarının ağrıdığını söylüyor. Çocuk düşünmüyolardı ve korumuyolardı. Bende değerin çok düşük olduğunu söyledim. Pazartesi günü doktora gidecek ama değeri bu kadar düşük olup hamile olan oldu mu yardımınıza ihtiyacımız var