Hopee Hanımlar bugün bebek defalarca kez kendini topluyor bir tarafta, çok sık nerdeyse üç dört dakkada bir ,tekme atarken çok ağrı baskı oluşuyor,rahme vajinaya baskı oluyor,34 haftalık deneyimli olan anlayan yazar mı lütfen
Nryozr4 Hopee bende de aynısı oluyor nerdeyse aynı haftadayız. Rahme bi anda bi baskı oluyor adım bile atamıyorum. Cevap veren olur belki diye yazıyorum 🙏🏻
Esra-m- Hopee hafta itibariyle normal. Yalanci sancilar başlamis artik. Doğuma hazirlik aşamasi bunlar😊
Emirin_Annesi02 Hopee bende de bişeyler var ama tarif edemiyorum. 38+2 olacağız bu gece itibariyle. Bebek kasılınca öyle bi sıkıntı gibi bişeyler basıyor . Son nst de sancıların birden 70 lere çıkmasında hissettiğimde aynı. Ona eşlik eden Arada 5,10 saniye süren hafif ağrı ve nefes darlığım var. Bu ne biçim sancı ya. Valla tarifsiz😂.
Hopee Her seferinde farklı bir tarafta sertlestiriyor kendini topluyor,bir sağ bir sol bir aşağıda 🤷🏼♀️🤰🏼
Hopee Esra-m- öyle mi, inşallah ya . Ama diğer günlere nazaran daha sık ve şiddetli, böyle sık aralıklarla devam ederse normal mi acaba
Esra-m- Hopee herhangi bi riskli durum yoksa normaldir. Ama sancilari kasilmaları takip etmelisin. Düzenli ve gittikce şiddeti artan sanciysa gercek sancidir. Şuan ben 33 haftalığım kasılmalarım var ama benimki riskli olfugu için erken doğum olabilir dedi doktrm. Yoksa yalanci sancilarin başlama zamaniymis.
Hopee Esra-m- benim de başından beri riskli, zehirlenme tehlikesi de var Allah korusun , başlarda da düşük riski vardı
Hopee Esra-m- 26. Haftadan beri ağrı sızı olurdu hatta bir buçuk ay ters döndü, ama iki gündür fazla ağrı baskı yapmaya başladı
Mas2808 38+3 oldum bende idrarımı yapıyormus gibi hissiyat var ve bıcak saplamalarım basladı hem belımde hem rahimden 🙏🏻Allah hepımızın yardımcısı olsun
Hopee Mas2808 evet benim daha erken ve sıkılaştı bu belirtiler, çok şükür sizin olsa da sağlıkla gelir inşallah zamanı gelmiş
Esra-m- Hopee progestan kullnyrm bende. Ilk baslardada düsük riski vardi. Hayirli doğumlarimiz olur insallah. 😊