Habis07 acılma var mı diye baktı mı doktorun panik yapma öncelikle az önce bir postta da yazdım erken dogum riskinde ıgne ılac tutabıldıkleri kadr tutuyolar ama nst de sancı cıkıp acılma yokken ne nasıl oluyor bilemiyorum yukarıda kalsn postun diye yazıyorum inş bir bilen yardımcı olur