Baliminannesii 23 ekim normal doğum olursa inşallah suan için öyle tarihimiz sizlerin ne zaman 🥰ve cinsiyetiniz nedir bizim erkek 🥰😀
eslemesila Baliminannesii bizimde 24 Ekim görünüyor bizimde cinsiyetini erkek zorlu geçiyor biraz sizin hamilelik nasıl geçiyor
Ays_cskn Baliminannesii Bizim cinsiyetimiz kiz,10 ekim gozukuyor dogum lakin sezeryan olacagim icin erken olmasi muhtemel tahminen eylul sonu gibi olur suan 21+6 olmqk uzereyiz☺☺☺
Baliminannesii eslemesila benimde biraz zor geçiyor 7 haftadayken başlayan bir mide ve kusma hala geçemedi
Nrglesim2 Baliminannesii evet kendisi göstermiyor perşembeye detaylıya gircem orda kesin belli olur herlade
cnsl_tyfr Baliminannesii bizimde 30 Ekim görünüyor ama sezaryen olacağı için 20 Ekim olur gibi. Bende oğluşumu bekliyorum