Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim. Hemoroid çıktı fakat ağrımıyordu üstünde durmadım. Fakat iki gündür deli gibi ağrıyor yürüyemiyorum. 4 tane meme olarak çıkmış şuan. Proctolog aldım ama etki etmiyor. Doğumada az kaldı. Napabilirim lütfen yardım edin.