Merhaba hanımlar. Geçen hafta salı günü düşük yapmaya başladım bebek henüz oluşmamıştı. Cuma günü kontrole gittiğimde keseye dair bütün parçaları düşürdüğümü söyledi doktorum ancak rahim kalınlaşması devam ediyor kanaman devam edecek demişti. Şu an ip gibi ince ince pıhtılar düşüyor bazen biraz daha toplu halde. Normal mi bu durum ? Rahim kalınlaşması incelirken düşer mi bu şekilde ?