Mine14 İnofolic ile hamile kaldm 2. Kez 🤲🏻hamilelik düşünenler arastrıp denemesini öneririm doktorunuza danışıp kullanın rabbim isteyen herkese nasip etsin . ( trendyolda yorumları okumanızı öneririm )
Bebekisteyenbiri Mine14 bende inofolic kullanıyorum rabbim inşallah bana da nasip eder 20 liydi son 2 tane kaldı ama 1 inde test yaptım negatifti tekrar almalı mıyım inofolic
Mine14 Okanbanu kullanmaya devam et vazgeçme 1 yıl geçtikten snra tedaviye başlıyorlar sen 1 yıl olana kadar devam et canım yada git bi görün belki kanalında tıkalı olabilir rahim gilmi çekiyorlar ilaçlı açılıyor rabbim sanada nasib etsin 🤲🏻🤲🏻
Mine14 Bebekisteyenbiri tabiki bazılarnda 2 kutu 3 kutu snra nasib olur vazgeçme al ve denemeye devam et
GulnazYuldasova Ben 2 nci gebelik düşünüyorum en son cuma günü ilişkiye girdik en erken ne zaman öğrenebilirim sonucu kızlar bilen yazsın lütfen adetim 22 Mart bitiş 27mart