Lgorhan Kızlar hamilelikte genital bölgede kararma normal diye biliyorum ama benim koltuk altı ve boyun bölgemde de kararmalar oldu. Koltuk altı çok rahatsız edici tşirt falan giymek istemiyorum Doğumdan sonra geçer mi sizlerde de kararmalar oldu mu
Mehtapca06 Lgorhan his çökme diyorlsr bizin yöremizde valla aşırı itici ama sonradan geçiyor biraz zaman alsada bende de vsr 😂
Nill2 Lgorhan Aynı sorun bendede var. Açık tenliydim normalde. Koltuk altım boynum bildiğin karardı ya. Çok kötü gözüküyor. Nasıl geçicek bunlar 😒
Rabiaugur Lgorhan benim göğüs koltuk altı vajina bide yüzümde bıyık bölgemde kararma oldu benide çok rahatsız ediyo doğumdan sonra geçiyo diyolar inş geçer ya 🥴
Lgorhan Ben kese yapıyorum duşa girdikçe Internette okumuştum düzenli kese yapın yazıyodu evde eşimden bile utanıyorum kolumu bile kaldırmak istemiyorum yanında
Melisa-97 Lgorhan Geçiyor Geçiyor Merak Etmeyin Benim İlk Hamileliğimde Olmuştu Şimdi Son 9 günüm Kaldı Yine Ayni Oldu Geçiyor Yani. ☺️
PrensesAnnesi- Ben doğum yaptım 10 günüm kaldı kırkımın çıkmasına hala geçmedi bıyık bikini bölgesi ve koltuk altı çok karardı canım çok sıkkın bilen biri varsa yazsın nasıl gecçek ?🤦🏻♀️
Acemi92 Lgorhan doğumdan snra yavaş yavaş geçiyor aylar sürüyor ama kalıcı degil merak etmeyin bende de olmuştu koltuk altı genital kararması ilk gebelikte snra geçti şuan yine karardı lar yine geçer umarım doğumdan snra zaten dogurunca onlar aklına bile gelmiyor vakit kalmıyor uzunca bi süre kendini düşünmeye 😊