Benim 25+0 da 850 gramdı 😃 sonradan gebelik tansiyonu cıktı bebeğim kilo alamadı 36 haftalık 2200 doğdu 😃 neler yedim çerezler , kefir ,süt ama zayıf doğdu. Şimdi 6 aylık cok şükür kilosu da iyi ve sağlıklı 🧿 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kendini üzme fazla . Ben cok üzmüştüm şimdi düşününce boşunaymış diyorum 🤗