Kızlar merhaba, ben 7+1 haftayım. Gündüzleri bir şey yok ama akşamları şu saat oldu mu başlıyor kasık ağrım. Şiddetli bir şekilde ağrıyor ama uzun sürmüyor. Ben yine de korkuyorum. Çarşamba doktor kontrolüm var gidicem. Bu şekilde ilk dönemler şiddetli ama geçici ağrılar yaşayan var mı🥹