Bende de oldu 2 gün hastanede yattım nidicard ilaç ve antibiyotik serum tedavisi gördüm. Daha sonra evde bol bol istirahat ettim yürüyüş ev işi vs yapmadım. Şu an 38.haftadayım pazartesi sezeryan olcam oğlum dayandı çok şükür erken gelmedi. Sizde bol bol dinlenin sadece. Yatıs imkanınız varsa hastaneden yatın hatta