Suliya canım ben de ilk doğumda 4cm le yatış yaptım ama suni verdiler 8 saat ben de suni çektim normal doğurdum ama öldüm öldüm dirildim sanki ama herkesin acı eşiği farklı burda suni aldım ama çok kötü değildi diyenler de var bilemiyorm artık ama sen daha bir dur bakalım 4. ayında niye bunları düşünüp stres yapıyorsun kendi sancısıyla gelicek belki bebişin belkiok kolay olacak şimdiden bunları dert etme kendine ben şuan 40+1 oldum yine de düşünmemeye çalışıyorum kendi gelir belki gerek kalmaz suni ve sezeryana