geceist Kızlar 4 gündür adet olacak gibi sancım var ama ne gelen var ne giden bu durumu yaşayan var mı?
Hande1nur geceist bende yaşadım şu 2 gündür,doktordaydim bugün sordum nst cekti bisey cikmadi yalancı kasılmalar dedi
VeraAnnesi geceist Ay tam olarak aynısını yaşıyorum 4 gündür. Belime soğuk vurmuş gibi sarıp sıcaklatınca geçiyor. Yalancı sancılar sanırım böyle oluyor canım artarsa ve düzenli olursa git doktora
Knknesra Bet7408 Bende 34 haftalığım bende de adet sancısı bel ağrısı ve bacak aralarında kramplar oluyor
Aliyegunes Knknesra bnde 32 haftalık bugn bel ağrı var makara vuran anlamadım tti sertlesmwlerde oluyor 2gn önce nts çekindim bsey ckmamati ama bugn bı degsik sanki korkuyor acikcasi
Bet7408 Knknesra aynııı belirtiler kasık bel ve bacak adet dönemim gibi sadece bi tık üstü ağrı 5-6 dk sürüyor geçiyor günde 2 3 kere geliyor
Merve234 Knknesra 33. Haftada sıklaştı baya ağrılarım acilmam olmuş şimdi 36. Haftadayim sürekli yatıyorum
Knknesra Merve234 Bende 34. Haftadayım acaba açılma olmuş mudur 3 gün sonra doktora gidicem. Peki ilişkide anlaşılıyor mu açıklık
Merve234 geceist dikkat ediyor musunuz peki hareketlerimiz sıklaşsa acaba artar mı açılma 2 gün sonra 37. Hafta artık yürüyüşlere başlamak istiyorum
Knknesra Bet7408 Benim geceleri oluyor özellikle bacak aralarında da kramp oluyor mu bende bu arlar çok sık olmaya başladı özellikle ayaltayken birden kramp giriyor kasılıyor