Betullyillmazx Sevgili güzel anneler 33+3 haftalık hamileyim. Bugün sabahtan beri bebeğimin hareketleri çok az ve karnım sürekli sert. Bazen de karnıma ağrı giriyor kısa çaplı. Sizce normal mi bu durum çok endişelendim
ikramomm Betullyillmazx haftamız aynı benimde uzun sürmeye başladı sertleşmelerim korkutuyor açıkçası 🤭
Bet7408 Betullyillmazx ay bende 33+4 haftalık hamileyim benimde aynı ayrıca adet ağrısından bi tık Fazla bacak kasık ve bel ağrım oluyor ⅚ dk sürüp geçiyor
Yesimtmr Betullyillmazx 34+2 yim ve hareket azlığı çok var pazartesi gidicem bakalım inşallah bişi yoktur
desertrain Betullyillmazx belki doğum kanalına yerleşiyordu çünkü ben hastaneye gittiğimde sorun yoktu yerleşmiş dedi doktor sanırım o hareket sertliği ondan Dı
Betullyillmazx ikramomm ay Allah sağlıklı şekilde kavuştursun bebislerimizi🥰 çok korkutucu olmaya başladı böyle olunca doğum yakın sanıyorum 😬
Betullyillmazx Bet7408 aynıymışız belkide normaldir bende aynılarını yaşıyorum korkuyorum Allah sağlıkla kavustursun inşallah 🥰
Betullyillmazx Yesimtmr Allah sağlıkla kavustursun inşallah 🥰 inşallah bişey yoktur umarım güzel haberler ile gelirsin 🥰
Betullyillmazx desertrain olabilir benimki de hep aşağı inip yukarı çıkıyor sanırım yerlerini hazırlıyorlar ama korkutuyorlar da bebisler 😂😅
Yesimtmr Betullyillmazx bacak ağrısı göbeğimin çevresi çok agrıyor valla hayırlı doğum nasip etsin Rabbim az kaldı ama ömrümden ömür gidiyor
Betullyillmazx Yesimtmr Allah sabır güç versin hepimize ☹️maalesef bende berbat haldeyim artık bitsin de sağlıklı şekilde alalım kucağımıza istiyorum ☹️
ikramomm Betullyillmazx amin inşallah kuzum 🥰 daha dün girdim nst sancı en yüksek 18’i gördü doktor iyi dedi sancı yok gibi neredeyse ama bu sertleşmeler nasıl çıkmadı anlamadım
Betullyillmazx ikramomm inşallah güzelim 🥰 valla bende de çıkmıyor nstde bende anlamadım bende 16-17 gördüm iyi sonuçlar dedi aynı ilerliyoruz herhalde 😅
Betullyillmazx ikramomm ay evet 🥰 zamanında gelsinler başka bişey istemiyorum güzel geçsin kalan zamanınız 😍😅🌸🌸
Betullyillmazx Feride11_ evet semsert bir yanda toplanıyor kemik ağrıları da oluyor maalesef o yüzden 😅 çok üzücü ama normal galiba artık ☹️ inşallah bir an önce güzel sağlıklı şekilde kucağımıza alırız 🥰