Sevvgiii bende aynı durumdayım inan arkadaşım, ne oldu nasıl oldu anlamadan elime enjektör alıp iğne yapmaya başladım, bunlar nasıl psikolojiler yaşayan bilir, korkuyorum ama neyden korktuğumu da bilmiyorum, heyecanlıyım, paniğim, ellerim titriyor her iğnede, ağrıdan kaç gece uyuyamadım. Yazıyorum ki bunları yalnızım sanma bende hep sordum, herkes, çoğu kişi sorunsuz yaşamış ama ben başından beri kolay yaşamadım, korkutmak, moral bozmak için yazmadım ama sürecim buydu benim, şimdi yarın toplama işlemi var, çıkınca o süreci de yazarım istersen sana 🍀 kolay ya da zor hangimiz ne
yaşarsak yaşayalım birbirimizi anlamaya çalışmak ortak noktamız ve hepsi geçecek🌺 birbirimize güzel haberlerimizi vermek de nasip olsun