KadriyeDerin canım normal doğum yapıp yapamayacağına doktorun karar versin bence, bebiş çok iri değilse neden yapamayasın, eskiden sezeryan mı vardı. Özel hastanelerde sezeryana almak için uydurulan sebeplerden biri bence. Kaç haftalıksın, epidural düşünüyomusun ? Benim arkadaşım skolyoz hastasıydı, epidural skolyoz hastalarına tutmuyo gibi bişey demişti doktoru, tam anestezi ile sezeryan yapmak zorunda kaldı. Bunu sor istersen doktoruna gidince.. inşallah hayırlısyla doğumlarımızı yapar sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız ☺️